as kellox
Försäljningsvillkor
Kellox är en av Norges ledande importörer och distributörer av motoriserat arbete och fritidsfordon – både onshore och offshore.
Corporate Information:
984 438 524, AS Kellox
Kontaktuppgifter:
Postadress: PO Box 24, 1421 Trollåsen, Norge.
Besöksadress: Trollåsveien 36, 1414 Trollåsen Tel: +47 64 97 61 00
Produktinformation och pris
Prissättning
Alla priser är i svenska kronor och visas både inklusive och exklusiv moms. Den totala kostnaden för köpet kommer att visas före beställningen och inkluderar alla utgifter som är förknippade med köpet, som porto, frakt etc.
Förbehåll
Vi förbehåller oss rätten att göra tryckfel angående pris och information om varorna / tjänsterna på webbplatsen. Kontakta oss om du har några frågor. Vi vill ge dig bra hjälp och en framgångsrik handel!
Försäljnings- och leveransvillkor
Behandling av order
Vid köp inom 13.00 skickas lagervaror normalt samma dag. Köparen ansvarar för att lämna alla referenser, rekvisitionsnummer och annan relevant information som krävs för att leverans och fakturering ska ske utan onödigt dröjsmål.
Leverans
Vanligtvis kommer varorna att skickas från oss samma dag eller en arbetsdag efter att beställningen har mottagits. Kunden får ett elektroniskt meddelande som visar vilka varor som levereras / levereras. Denna information tillhandahålls elektroniskt samma dag som beställningen registreras. Kunden kan också när som helst via vår webbutik ta reda på om varan finns i lager.
Shipping
Varorna levereras med Kellox eget distributionssystem. Fraktkostnader debiteras köparen om inget annat avtalats.
Betalning
Vi kräver betalning för objektet från det att det skickas från oss till kunden.
Personuppgifter
AS Kellox behandlar personuppgifter i enlighet med personuppgiftslagen. Information som kan kopplas till dig som person kommer aldrig att göras tillgänglig för andra företag eller kopplas till andra externa register.
Rutiner för retur av varor
Avbokning
Om du vill avbryta varorna, se Dealer Agreement och / eller Allmänna försäljningsvillkor med AS Kellox.
Klagomål – ansvar
Om det finns ett klagomål / fel i föremålet måste du ge AS Kellox ett skriftligt meddelande (e-post eller brev) om att du tänker åberopa klagomålet / bristen inom rimlig tid efter att du upptäckte det. Villkor och hantering av klagomål beskrivs i Dealer Agreement och / eller i Allmänna försäljningsvillkor med AS Kellox.
Allmänt:
Annars gäller de alltid tillämpliga villkor som beskrivs i Dealer Agreement och Allmänna försäljningsvillkor med AS Kellox